Vrijdag besteld, dinsdag ontvangen. Alles ok dus. Toch een kleine opmerking i.v.m. tracering van het pakket. Volgens website levering in 24 uur, ook op zaterdag. Op post.nl ""Track & Trace"" stond de status tot maandag +/- 10:00h op ""VerzendÂinformatie ontvangen"" en ""Pakket op transport"". Tussen 11:30h en 12:10h 's maandags, toen ik weer thuis was, stond de status plots op ""Afgeleverd"" om ""12:10h"" terwijl ik niks gehoord of gezien had. Ook geen briefje in de bus bij afwezigheid..., lichte paniek dus, maar toch een dag gewacht tot dinsdagvoormiddag toen het pakket dan toch geleverd werd. Om maar te zeggen dat de communicatie op post.nl misschien iets punctueler zou kunnen. Nu heb ik 2 en een halve dag thuis zitten wachten op het pakket, zondag niet meegerekend.
>>
BeCommerce
Wij zijn aangesloten bij het meest gerenommeerde online keurmerk van België: Becommerce.
Becommerce Keurmerk
Becommerce verenigt bedrijven die in België producten of diensten aan consumenten verkopen via internet, catalogus, post, etc. De bedrijven die lid zijn van de vzw Becommerce, respecteren de gedragscode van het Belgisch Direct Marketing Verbond (BDMV) en aanvaarden de uitspraken van het Comité van Toezicht van het BDMV dat als bemiddelingsinstantie optreedt in geval van geschillen tussen consumenten en bedrijven.
Becommerce stimuleert het consumentenvertrouwen in zowel het kopen op afstand via internet als via catalogus of post ten voordele van de consumenten en de verkopers.
SAM online stores, als onderdeel van SAM International, respecteert de regels opgenomen in de Gedragscode van het Belgisch Direct Marketing Verbond (BDMV). De code bevat regels over privacy, kopen op afstand, telemarketing en over de werking van het Comité van Toezicht. Deze regels bieden u als consument een optimale bescherming. Omdat SAM online stores webwinkels het Becommerce label dragen, betekent dit dat wij ons houden aan nog strengere regels die heel gericht zijn op het kopen op afstand via internet en catalogus. Wij respecteren de Gedragscode van het Becommerce kwaliteitslabel.
Heeft u vragen over dit keurmerk? Neemt u dan contact met ons op, of met het Becommerce.
Onze deskundige klantenservice is op verschillende manieren bereikbaar.
03 808 1863
Bel ons, zonder extra kosten.
Stuur ons een email.
Neem contact op via Facebook of Twitter.
Om u optimaal van dienst te zijn, maken we gebruik van enkele cookies. Als u op "Akkoord" klikt, accepteert u deze. Wilt u meer weten? Leest u dan onze privacy- en cookieverklaring.